ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1 ΜΕ ΨΗΦΟ (LIKE)
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:
Στο εργαστήριο δεν επιτρέπεται να φέρνουμε πράγματα.
Αν θέλεις όμως μπορείς να έχεις ένα τετράδιο σημειώσεων για να κρατάς σημειώσεις. Ωστόσο ολόκληρο το μάθημα θα το βρίσκεις πάντα στην ενότητα ΤΑΞΕΙΣ-Γ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
* Ακουστικά μπορείς να φέρεις
ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΗΣ - PROJECT
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία σου και το τι θα ήθελες να μάθεις στο μάθημα της πληροφορικής. Μπορείς να επιλέξεις παραπάνω από μία κατηγορία. Μπορείς να το συμπληρώσεις μαζί με τους δικούς σου στο σπίτι ή εδώ στο εργαστήριο κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΚΟΥΙΖ
Απάντησε στις 5 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών παρακάτω για να δεις αν θυμάσαι τι έμαθες από το σημερινό και το προηγούμενο μάθημα. Μπορείς να ξανακάνεις το κουίζ και στο σπίτι. Το κουίζ το συμπληρώνεις είτε ατομικά αν κάθεσαι μόνος/η σου ή ομαδικά αν κάθεσαι μαζί με έναν συμμαθητή σου ή με μία συμμαθήτρια σου.
- Πρώτα την τάξη που είναι πχ. Γ1
- και στη συνέχεια βάζω τα ονόματα μόνο πχ. Γ1 Ελένη, Γ1 Μιχάλης και Γιώργος
Ότι εργασία κάνουμε στο εργαστήριο πληροφορικής θα πρέπει ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια να την αποθηκεύει μέσα στο φάκελο του/της. Αν είμαστε 2 σε έναν υπολογιστή τότε χρησιμοποιούμε τον κοινό μας φάκελο. Θα γίνουν παραδείγματα εντός του εργαστηρίου.
ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑ 1 - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΑΚΕΛΟΥ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΗΣ - PROJECT - ΕΡΓΑΣΙΑ
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία σου και την δράση που θα ήθελες να ολοκληρώσεις στο μάθημα ΤΠΕ. Μπορείς να επιλέξεις μία κατηγορία.
Ανάλογα με την ενότητα που έχουν επιλέξει οι ομάδες μαθητών/τριών θα έχουμε και το ανάλογο τελικό αποτέλεσμα της δράσης. Σύμφωνα με την ενότητα θα έχουμε:
- 20 ολοκληρωμένους ψηφιακούς πίνακες σε μορφή flipbook και pdf βιβλίου + 1 ομαδικός ψηφιακός πίνακας μέσω του ψηφιακού εργαλείου conceptboard Θα εκδοθεί επίσης σε 2 αντίτυπα, ένα για το σχολείο ως αναμνηστικό της δημιουργικής προσπάθειας και ένα (ή δύο) για τον/την δημιουργό.
- 12 ολοκληρωμένα ψηφιακά τραγούδια σε μορφή mp3. Θα δημιουργηθούν 22 κόπιες σε CD (με αυτοκόλλητο πάνω στο CD με τον τίτλο του δίσκου), όπου και θα δοθούν ως αναμνηστικά σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες, στη Διευθύντρια και στον Υποδιευθυντή του σχολείου.
- 10σέλιδο κόμιξ με εξώφυλλο και οπισθόφυλλο σε μορφή flipbook και pdf βιβλίου. Θα εκδοθεί σε 2 αντίτυπα ένα για το σχολείο ως αναμνηστικό της δημιουργικής προσπάθειας και ένα (ή δύο) για τον/την δημιουργό.
- 5 βίντεο με game walkthrough. Tα βίντεο θα δείχνουν την προσπάθεια των μαθητών/τριών (με screen record) να επιλύσουν τους προγραμματιστικούς γρίφους του https://codecombat.com/ (η ώρα του κώδικα) του https://studio.code.org/courses, https://blockly.games/, του https://www.tynker.com/dashboard/student/#/hour-of-code και https://runmarco.allcancode.com/. Τα βίντεα θα είναι διαθέσιμα στην ψηφιακή ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ της ιστοσελίδας.
- 1 μικρό animation 2 λεπτών με θεματολογία ύστερα από συζήτηση στο εργαστήριο. Το animation θα ανέβει στην ιστοσελίδα στην ενότητα ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ.
Απάντησε στις 5 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών παρακάτω για να δεις αν θυμάσαι τι έμαθες από το σημερινό και το προηγούμενο μάθημα. Μπορείς να ξανακάνεις το κουίζ και στο σπίτι. Το κουίζ το συμπληρώνεις είτε ατομικά αν κάθεσαι μόνος/η σου ή ομαδικά αν κάθεσαι μαζί με έναν συμμαθητή σου ή με μία συμμαθήτρια σου.
Εισαγωγή στον Σχεδιασμό και Τεχνολογία
Εγχειρίδιο μαθητών: Κεφάλαιο 1
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στον Σχεδιασμό και Τεχνολογία
Εισαγωγή στον Σχεδιασμό και Τεχνολογία
Παρουσιάσεις
Εισαγωγή στον Σχεδιασμό και Τεχνολογία
Ιστορία της γραφής
Βίντεο
Η Τεχνολογία αλλάζει τον κόσμο
Οι 10 σπουδαιότερες εφευρέσεις του 20ου αιώνα
Φύλλα Εργασίας – Επιπρόσθετο Υλικό
Έξυπνος Κύβος Διερεύνησης (ανάπτυγμα)
Κάρτες για Έξυπνους Κύβους Διερεύνησης
Έξυπνοι Κύβοι Διερεύνησης (αναπτύγματα)