parentinfo

Πληροφορίες του μαθήματος για γονείς/κηδεμόνες

Σας καλωσορίζω στη σελίδα του μαθήματος των Τ.Π.Ε. για το Δημοτικό Σχολείο. Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά. 
Στόχοι και διαδικασία μαθήματος


Διαβάστε τους στόχους του μαθήματος, καθώς και τη διαδικασία που ακολουθούν οι μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 
Πρόοδος
Συμμετοχή στην ψηφιακή τάξη της classdojo

https://dimotikoliapis.blogspot.com/p/classdojo.html

Μέσω e-mail αποστέλλεται στην αρχή της σχολ. χρονιάς ο σύνδεσμος με τον προσωπικό κωδικό κάθε μαθητή/τριας, έτσι ώστε να παρακολουθείτε την πρόοδο του παιδιού σας σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή της classdojo είναι προσβάσιμη από κινητό, υπολογιστή και τάμπλετ. 
Αξιολόγηση μαθήματος μέσω Poll 


Η αξιολόγηση αποτελεί σημαντικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση της επαγγελματικής ακεραιότητας. Εδώ μπορείτε να αξιολογήσετε με τη δική σας ψήφο το μάθημα και τον εκπαιδευτικό. Η αξιολόγηση και τα συχνά Polls, που καλείστε εθελοντικά να συμπληρώσετε, είναι πολύτιμα εργαλεία, με τα αποτελέσματα αυτών να δίνουν συμπεράσματα, που οδηγούν σε πολύπλευρη κριτική και αλλαγή πραγμάτων, πάντα προς όφελος των μαθητών/τριών.
Επικοινωνία

μέσω φόρμας (εξ αποστάσεως)
https://dimotikoliapis.blogspot.com/p/contact.html

Επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Κάθε φορά προσπαθώ να ανταποκριθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται (συνήθως μία με δύο ήμέρες), ανάλογα το φόρτο εργασίας. 

Η επικοινωνία μεταξύ του σχολείου και των γονέων/κηδεμόνων αποτελεί ένα ουσιαστικό στοιχείο στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην εξέλιξη της εκπαίδευσης στον τομέα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.). Η χρήση της φόρμας επικοινωνίας μέσω της ιστοσελίδας του εργαστηρίου αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για να διατηρηθεί και να ενισχυθεί αυτή η σχέση.

Μέσω της φόρμας επικοινωνίας, οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στον εκπαιδευτικό του Εργαστηρίου, να απευθύνουν ερωτήσεις, να εκφράσουν ανησυχίες ή ακόμα και να παρέχουν προτάσεις για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει μια συνεχή και αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ του Εργαστηρίου και των οικογενειών, προωθώντας την αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία.

Μέσω της φόρμας επικοινωνίας, οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν επίσης να λαμβάνουν ενημερώσεις για το πρόγραμμα σπουδών, τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και άλλα σημαντικά θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών τους. Αυτή η διαφάνεια και η πρόσβαση σε πληροφορίες ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ των γονέων και του Εργαστηρίου, ενθαρρύνοντας την ενεργό συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική πορεία των παιδιών τους.

Με αυτόν τον τρόπο, η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πιο συνεκτική και συνεργατική, ενισχύοντας την επιτυχία και την εμπλοκή όλων των ενδιαφερομένων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Εκπαιδευτικές συναντήσεις στο σχολείο (διά ζώσης)

Προγραμματισμός συναντήσεων στο χώρο του σχολείου. Κάθε χρόνο στην ενότητα ΝΕΑ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ανακοινώνονται οι συγκεκριμένες μέρες και ώρες αυτών των συναντήσεων. Κάθε σχολείο έχει συγκεκριμένες μέρες (χρώμα), ανάλογα με τις μέρες στο σχολείο το οποίο διδάσκω.

* Ο προγραμματισμός γίνεται έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα του μαθητή/τριας και δεν επιβάλλεται ως αυταρχικό μέσο χρονοδιαγραμμάτων. Σε περίπτωση που αδυνατείτε τις συγκεκριμένες μέρες και ώρες, ευχαρίστως να αναπρογραμματίσουμε τις συναντήσεις μας μέσα στο επιτρεπτό όριο ελιγμών. 

Οι συναντήσεις έχουν ως βασικό στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του σχολείου και του οικογενειακού περιβάλλοντος, προς όφελος της μάθησης των μαθητών/τριών. Κάποιοι στόχοι αυτών των συναντήσεων περιλαμβάνουν:

Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Σπουδών: Ενημέρωση σχετικά με τα περιεχόμενα και τους στόχους του προγράμματος σπουδών στην εκπαίδευση πληροφορικής.

Επεξήγηση Τεχνολογικών Εργαλείων: Ενημέρωση για τα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία και να κατανοήσουν πώς αυτά μπορούν να στηρίξουν τη μάθηση των παιδιών τους.

Συζήτηση για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: Παροχή συμβουλών και πληροφορικών για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και την προστασία των παιδιών από ενδεχόμενους κινδύνους.

Συζήτηση για Εκπαιδευτικές Προκλήσεις: Συζήτηση σχετικά με εκπαιδευτικές προκλήσεις ή δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους στον τομέα της πληροφορικής.

Ενίσχυση της Συνεργασίας: Συζήτηση για τρόπους ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ του σχολείου και του σπιτιού για την υποστήριξη της μάθησης των παιδιών.

Ενημέρωση για Νέες Τεχνολογίες: Ενημέρωση σχετικά με νέες τεχνολογίες και τις επιπτώσεις τους στην εκπαίδευση, ενθαρρύνοντας την ανοιχτή συζήτηση και την ανταλλαγή ιδεών.

Συζήτηση για Τρόπους Στήριξης της Μάθησης: Συζήτηση για τρόπους στήριξης της μάθησης στο σπίτι, όπως εκπαιδευτικά παιχνίδια, δραστηριότητες, κουίζ, βιβλία κα. 

Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ρομποτικής, γραφικών κα.): Ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα και ευκαιρίες για την επέκταση των γνώσεων των παιδιών τους στον τομέα της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών.

Δημιουργία Κοινότητας (μέσω classdojo): Οι συναντήσεις μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία μιας ισχυρής κοινότητας μεταξύ των γονέων/κηδεμόνων και του σχολείου/εργαστηρίου, ανταλλάσσοντας ιδέες και εμπειρίες για τη μάθηση και την ανάπτυξη των παιδιών.

Επιμορφωτικές συναντήσεις
Στην αρχή κάθε σχολική χρονιάς και κατά τη διάρκεια αυτής διοργανώνονται επιμορφωτικές συναντήσεις με στόχο τη σωστή χρήση εφαρμογών γονικού ελέγχου, προκειμένου να ενισχυθεί η ψηφιακή ασφάλεια των παιδιών στις οικιακές ψηφιακές συσκευές και σε κινητά τηλέφωνα.

Συνολικά, ο στόχος αυτών των συναντήσεων είναι η δημιουργία ενός ανοιχτού και συνεργατικού περιβάλλοντος, όπου η εκπαίδευση πληροφορικής μπορεί να ενσωματωθεί στην οικογενειακή και σχολική ζωή με τον πλέον θετικό τρόπο.
Εργασίες για το σπίτι

Στο μάθημα μας όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας. Η πιο συνηθισμένη μορφή αξιολόγησης που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριο είναι τα εκπαιδευτικά κουίζ. Κάθε ενότητα έχει εκπαιδευτικά κουίζ αξιολόγησης σε μορφή "τηλεπαιχνιδιού" και άλλων μορφών, τα οποία οι μαθητές/τριες μπορούν να κάνουν όσες φορές επιθυμούν. Στο σπίτι μπορούν να κάνουν ξανά το κουίζ (εθελοντικά).