prosomioseis

Προσομοιώσεις

Στην ενότητα αυτή θα βρεις προσομοιώσεις για χημεία, μαθηματικά και φυσική, φυσικά φαινόμενα καθημερινής φύσεως, για τον καιρό κα.  τόσο σε διαδικτυακές εφαρμογές, όσο και σε λογισμικό που μπορείς να κατεβάσεις. Μέσα από αυτές τις προσομοιώσεις μαθαίνουμε για τα φαινόμενα του σύμπαντος, καθώς και πως λειτουργούν οι νόμοι της φύσης και ο ψηφιακός κόσμος.
Προσομοιώσεις χημείας

Το Chemix είναι μια εκπαιδευτική εφαρμογή που σας επιτρέπει να σχεδιάσετε εύκολα ρυθμίσεις εργαστηριακών διαγραμμάτων και να εξηγήσετε τα πειράματά σας. Διαθέτει μια μεγάλη βιβλιοθήκη με εξαιρετικά προσαρμόσιμες συσκευές και διάφορα χαρακτηριστικά που σας βοηθούν να σχεδιάζετε διαγράμματα με ευκολία.

Προσομοιώσεις fractal terrains

Οι γεννήτριες φράκταλ της World Machine σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε πολύ μοναδικούς τύπους και στυλ εδάφους, που κυμαίνονται από ρεαλιστικά έως απίστευτα στυλιζαρισμένα. Τα πάντα, από τυπικά εδάφη που βασίζονται σε θόρυβο έως εξαιρετικά μοναδικά φράκταλ τοπικού χώρου είναι δυνατά!

Προσομοιώση περιοδικού πίνακα στοιχείων


Chemistry time
Παιχνίδι με χρόνο να βάλεις όλα τα στοιχεί του περιοδικού πίνακα στη σωστή σειρά. 
Διαδραστικές Προσομοιώσεις phet.colorado

Το phet.colorado ιδρύθηκε το 2002 από τον νομπελίστα Carl Wieman. Έκτοτε το έργο PhET δημιουργεί δωρεάν διαδραστικές προσομοιώσεις για τις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά. Η ανάπτυξή τους στηρίζεται σε εκτεταμένη εκπαιδευτική έρευνα, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές μέσα από ένα διαισθητικό και παιγνιώδες περιβάλλον μαθαίνουν μέσω της διερεύνησης και της ανακάλυψης.

Μέσα στη σελίδα μπορεί κανείς να βρει μια μεγάλη ποικιλία προσομοιώσεων κατηγοριοποιημένες ανά γνωστικό αντικείμενο και επίπεδο σπουδών. Οι διαδραστικές προσομοιώσεις μπορούν να ‘τρέξουν’ μέσα από τη σελίδα του Πανεπιστημίου αλλά και να ενσωματωθούν σε κάθε εκπαιδευτικό blog μέσω κώδικα embed. Ένα σημαντικό στοιχείο αναφορικά με την ευχρηστία των προσομοιώσεων αυτών είναι η υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας ανάμεσα σε δεκάδες ακόμα άλλες γλώσσες. Υπάρχουν διαθέσιμα αναλυτικά εγχειρίδια δραστηριοτήτων στα ελληνικά και μια μεγάλη κοινότητα εκπαιδευτικών, που χρησιμοποιεί και στηρίζει ενεργά το PHET.


https://phet.colorado.edu/el/simulations/filter?type=html,prototype

https://phet.colorado.edu/el/


Προσομοίωση ηλιακου συστήματος



3. Gaia Sky
Το Gaia Sky είναι ένα λογισμικό απεικόνισης αστρονομίας σε πραγματικό χρόνο, 3D, που τρέχει σε Linux και Windows. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της αποστολής Gaia της ESA για να χαρτογραφήσει περίπου 1 δισεκατομμύριο αστέρια του Γαλαξία μας στην ομάδα Gaia του Astronomisches Rechen-Institut (ZAH , Universität Heidelberg).


4. Starstuffer
Το Starstuffer χωρίζεται σε μια γεννήτρια (η οποία προς το παρόν δημιουργεί μόνο αντικείμενα, αλλά θα σειριοποιηθεί σε XML, JSON, κ.λπ.) και σε μια απόδοση. Το παρεχόμενο renderer είναι εντελώς προαιρετικό και μπορεί (και πρέπει) να αντικατασταθεί με ό,τι χρειάζεται το παιχνίδι σας. Η γεννήτρια παρέχει περισσότερα δεδομένα από όσα μπορεί να χρειαστούν στην πραγματικότητα: ο αποδέκτης λαμβάνει απλώς τα δεδομένα του και μπορεί να τα ερμηνεύσει ή να τα απορρίψει όπως θέλει.

Προσομοιώσεις δημιουργίας πλανητών

Procedural planets
Εδώ μπορείτε να δοκιμάσετε το πρωτότυπό μου για τη γεννήτρια Procedural Planets. Μπορείτε να δημιουργήσετε, να τροποποιήσετε και να αποθηκεύσετε στυλιζαρισμένους πλανήτες. Το εργαλείο παρέχει μεγάλο έλεγχο στη διαδικασία παραγωγής.


Planet workshop
Το Planet Workshop είναι ένα εργαλείο για τη δημιουργία και την προσαρμογή ποικίλων πλανητών και φεγγαριών και για εξαγωγή χαρτών ύψους εδάφους, υφές και τρισδιάστατα μοντέλα για χρήση σε άλλες εφαρμογές. Μια ισχυρή διαδικαστική γεννήτρια πλανητών.


Pixel planet generator
Πατήστε το Space για να δημιουργήσετε πλανήτη! Κάθε πτυχή μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να δημιουργείται τυχαία επιλέγοντας τα πλαίσια ελέγχου, εκτός από τα εξαγωνικά χρώματα που χρησιμοποιούνται για τον πλανήτη και το φόντο.

Μερικοί καλοί ιστότοποι για την εύρεση παλετών χρωμάτων είναι: https://coolors.co/, https://lospec.com/palette-list και https://color.adobe.com/create/color-wheel

Μπορείτε να τραβήξετε στιγμιότυπα οθόνης των πλανητών χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο στιγμιότυπων οθόνης της επιλογής σας. Συνιστώ το ShareX, καθώς σας επιτρέπει να λαμβάνετε στιγμιότυπα οθόνης με μέγεθος ακριβώς στο pixel. Η λήψη μιας φωτογραφίας ολόκληρου του φόντου θα σας δώσει μια εικόνα 500x500 pixel, αλλά μπορεί να αλλάξει ομαλά το μέγεθος σε 50x50 pixel για οποιαδήποτε επεξεργασία θέλετε να κάνετε.

Προσομοίωση φυσικής (πειράματα σε flash swf)

Παρακολούθησε διάφορα πειράματα φυσικής και μάθε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα πράγματα στη καθημερινή ζωή. Λόγω ότι είναι όλα τα πειράματα σε flash και η flash έχει καταργηθεί μπορείς να δεις τη σελίδα μέσα από τον παρακάτω φυλλομετρητή:

Φυλλομετρητής που παίζει ακόμα flash: Pale moon

Προσομοίωση ταχύτητας του φωτός

Spacein3d
Παρατηρήστε πώς η απόλυτη κλίμακα του ηλιακού συστήματος αποκαλύπτει ότι η ταχύτητα του φωτός είναι μια αργή και σταθερή δύναμη. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσατε να καθίσετε εδώ και να παρακολουθήσετε την ταχύτητα του φωτός να φτάνει στην άκρη του ηλιακού μας συστήματος από τη Γη σχεδόν όλη μέρα. Όταν παρατηρείτε την προσομοίωση, αναγκάζεστε να εξετάσετε δύο λογικές επιλογές: Είτε η ταχύτητα του φωτός δεν είναι η τελική δύναμη που έχουμε κάνει να πιστεύουμε ότι είναι, είτε η κλίμακα του γαλαξία είναι απίστευτα μεγάλη.Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

Βλέπετε, η ταχύτητα του φωτός είναι 299.792 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο. Με αυτή την ταχύτητα, θα χρειαζόταν 2,51 δευτερόλεπτα για να φτάσει στο φεγγάρι και να επιστρέψει από την επιφάνεια της Γης. Ωστόσο, αν θέλουμε να κάνουμε σμίκρυνση και να προσπαθήσουμε να φτάσουμε σε άλλο πλανήτη, η ταχύτητα του φωτός γίνεται πολύ λιγότερο συγκλονιστική.

Μεγάλο μέρος του ηλιακού μας συστήματος εξακολουθεί να παραμένει ένα αχαρτογράφητο μυστήριο σήμερα. Καθώς η τεχνολογική μας ικανότητα αυξάνεται, αναμφίβολα θα δούμε περισσότερα έθνη να κάνουν το ταξίδι στο διάστημα. Στο μέλλον, θα μπορούσαμε να δούμε προηγμένα διαστημικά σκάφη με ικανότητα να ταξιδεύουν με σχεδόν ταχύτητα φωτός. αυτά τα διαστημικά σκάφη θα φτάσουν τις προσδοκίες μας; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Η επιστημονική ικανότητα ολόκληρου του είδους μας θα δοκιμαστεί καθώς εξερευνούμε το άγνωστο. Τα έθνη προσπάθησαν και απέτυχαν (δυστυχώς, θα μπορούσα να προσθέσω) να φτάσουν στο σχετικά σύντομο ταξίδι στη Σελήνη από τη Γη.  Όταν αφιερώνεις μια στιγμή για να συνειδητοποιήσεις το τεράστιο μέγεθος του σύμπαντος στο οποίο ζούμε, είναι πραγματικά ένα θαύμα φαντασίας.


Slower speed of light
To slower speed of light είναι ένα πρωτότυπο παιχνίδι πρώτου προσώπου στο οποίο οι παίκτες περιηγούνται σε έναν τρισδιάστατο χώρο ενώ μαζεύουν σφαίρες που μειώνουν την ταχύτητα του φωτός σε βήματα. Ο προσαρμοσμένος κώδικας σχετικιστικών γραφικών ανοιχτού κώδικα επιτρέπει στην ταχύτητα του φωτός στο παιχνίδι να προσεγγίζει τη μέγιστη ταχύτητα περπατήματος του ίδιου του παίκτη. Τα οπτικά εφέ της ειδικής σχετικότητας γίνονται σταδιακά εμφανή στον παίκτη, αυξάνοντας την πρόκληση του παιχνιδιού. Αυτά τα εφέ, που αποδίδονται σε πραγματικό χρόνο με ακρίβεια κορυφής, περιλαμβάνουν το φαινόμενο Doppler (μετατόπιση κόκκινου και μπλε του ορατού φωτός, και τη μετατόπιση του υπέρυθρου και υπεριώδους φωτός στο ορατό φάσμα). το εφέ του προβολέα (αυξημένη φωτεινότητα προς την κατεύθυνση του ταξιδιού). διαστολή χρόνου (διαφορές στο αντιληπτό πέρασμα του χρόνου από τον παίκτη και τον έξω κόσμο). Μετασχηματισμός Lorentz (στρέβλωση του χώρου σε ταχύτητες σχεδόν φωτός). και το φαινόμενο χρόνου εκτέλεσης (η ικανότητα να βλέπει κανείς τα αντικείμενα όπως ήταν στο παρελθόν, λόγω του χρόνου ταξιδιού του φωτός). Το A Slower Speed ​​of Light συνδυάζει προσβάσιμο παιχνίδι και ένα σκηνικό φαντασίας με θεωρητική και υπολογιστική έρευνα φυσικής για να προσφέρει μια συναρπαστική και παιδαγωγικά πλούσια εμπειρία.

Κατεβάστε την παρουσίασή μας στο PowerPoint σχετικά με τα σχετικιστικά εφέ στο παιχνίδι: PPT PPTX


Πόσο χρόνο θέλει το φως να ταξιδέψει πάνω στη Γη


Πόσο χρόνο θέλει το φως να ταξιδέψει στο ηλιακό σύστημα


Παιχνίδι με την ταχύτητα του φωτός

Προσομοίωση ηλιακού συστήματος

Αυτό το λογισμικό είναι μια βασική γεννήτρια αστρικών συστημάτων. Δημιουργεί διαδικαστικά τη θέση, την κλίμακα και τα χαρακτηριστικά των πλανητών. Οι υφές επιλέγονται τυχαία σε μια βάση δεδομένων. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε με περισσότερες λεπτομέρειες τον πλανήτη με τη λίστα κουμπιών.

Προσομοίωση διαστήματος

Το KStars είναι δωρεάν, ανοιχτού κώδικα, λογισμικό αστρονομίας πολλαπλών πλατφορμών. Παρέχει μια ακριβή γραφική προσομοίωση του νυχτερινού ουρανού, από οποιαδήποτε θέση στη Γη, οποιαδήποτε ημερομηνία και ώρα. Η οθόνη περιλαμβάνει έως και 100 εκατομμύρια αστέρια, 13.000 αντικείμενα στο βάθος του ουρανού, και τους 8 πλανήτες, τον Ήλιο και τη Σελήνη και χιλιάδες κομήτες, αστεροειδείς, σουπερνόβα και δορυφόρους. Για μαθητές και καθηγητές, υποστηρίζει ρυθμιζόμενες ταχύτητες προσομοίωσης για την προβολή φαινομένων που συμβαίνουν σε μεγάλα χρονικά διαστήματα, τον Astrocalculator KStars για την πρόβλεψη συνδέσμων και πολλούς κοινούς αστρονομικούς υπολογισμούς.

Προσομοίωση κλιματικής αλλαγής

To climate time machine σχεδιάστηκε από τον Moore Boeck και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη NASA.

Προσομοίωση σύμπαντος

To Universe Sandbox 2 είναι ένας προσομοιωτής διαστήματος βασισμένος στη φυσική που σας επιτρέπει να δημιουργείτε, να καταστρέφετε και να αλληλεπιδράτε σε ασύλληπτη κλίμακα. Συγχωνεύει τη βαρύτητα, το κλίμα, τη σύγκρουση και τις αλληλεπιδράσεις υλικών σε πραγματικό χρόνο για να αποκαλύψει την ομορφιά του σύμπαντός μας και την ευθραυστότητα του πλανήτη μας. Το Universe Sandbox ² περιλαμβάνει την έκδοση για υπολογιστές και μια λειτουργία VR με υποστήριξη για το HTC Vive, το Oculus Rift+Touch και το Windows Mixed Reality.

Προσομοίωση της βαρύτητας
Προσομοίωση Ν-σώματος σε σχεδόν οποιαδήποτε ταχύτητα χρησιμοποιώντας τη Νευτώνεια μηχανική. Πραγματική επιστήμη, πραγματική φυσική, δεν απαιτείται υπερυπολογιστής.

Σύγκρουση Πλανητών & Αστέρων
Επικές, συγκλονιστικές συγκρούσεις τεράστιων πλανητικών σωμάτων που αφήνουν πίσω τους λιωμένους κρατήρες.

Δημιουργήστε τα δικά σας συστήματα
Ξεκινήστε με ένα αστέρι και μετά προσθέστε έναν πλανήτη. Διακοσμήστε το με φεγγάρια, δαχτυλίδια, κομήτες ή ακόμα και μια μαύρη τρύπα.

Προσομοίωση μαύρης τρύπας

Black hole

Διαδικτυακή προσομοίωση μαύρης τρύπας
https://testtubegames.com/blackhole.html
Ιχνηλάτης διαστημικού σταθμού ISS

To ISS tracker σχεδιάστηκε για να ιχνηλατεί την τοποθεσία του διαστημικού σταθμού ISS στο διάστημα σε πραγματικό χρόνο.

Προσομοίωση μικροσκόπιου

Προσομοίωση ιστορίας του κόσμου

Το «Worlds» είναι ένας προσομοιωτής που προορίζεται να αναδημιουργήσει την ανθρώπινη ιστορία σε όλη τη διαδρομή από τις απαρχές της σε εναλλακτικά περιβάλλοντα κόσμου.

Προσομοίωση ηλεκτρικού πεδίου

Ένα απλό πρόγραμμα που σας επιτρέπει να τοποθετείτε ηλεκτρικά φορτία και σχηματισμούς ηλεκτρικών φορτίων (πλέγματα) σε ένα πλέγμα 2D και υπολογίζει το ηλεκτρικό πεδίο και τις γραμμές ηλεκτρικού πεδίου. Απλώς χρησιμοποιεί τον νόμο του Κουλόμπ για να υπολογίσει την ένταση του πεδίου σε ένα σημείο. Ο τύπος E = k * q / r^2 χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του διανύσματος έντασης πεδίου για ένα μόνο φορτίο σε ένα μόνο σημείο και στη συνέχεια όλα τα διανύσματα προστίθενται μαζί για να ληφθεί το διάνυσμα έντασης πεδίου για ένα μόνο σημείο.

Διάφορες προσομοιώσεις javalab

  • Δωρεάν διαδραστική προσομοίωση επιστήμης γραμμένη από JavaScript
  • Προσομοιώνει διάφορα φυσικά φαινόμενα
  • Περιλαμβάνει για Φυσική, Χημεία, Γη, Αστρονομία, Βιολογία, Μέτρηση, Μαθηματικά...
  • Δεν χρειάζεται να προσθέσετε πρόσθετα
  • Διατίθεται επίσης σε φορητές συσκευές και tablet
  • Δωρεάν / Χωρίς συνδρομή
Προσομοίωση τσουνάμι

Τσουνάμι 65 εκ. χρόνια πριν

Αμερικανική μελέτη χρησιμοποίησε μαθηματικά μοντέλα για να δημιουργήσει animation με τα τερατώδη κύματα που έκαναν τον γύρο της Γης και αναστάτωσαν ακόμα και τον βυθό των ωκεανών, με το ύψος τους κοντά στο σημείο της πρόσκρουσης να φτάνει τα αρκετά χιλιόμετρα. Οι ερευνητές που υπογράφουν τη μελέτη στην επιθεώρηση AGU Advances βασίστηκαν σε ευρήματα προηγούμενων ερευνών, σύμφωνα με τις οποίες ο αστεροειδής ή κομήτης είχε διάμετρο 14 χιλιόμετρα και προσέκρουσε στην χερσόνησο Γιουκατάν του Μεξικού με ταχύτητα 12 χιλιομέτρων ανά δευτερόλεπτο. Τη στιγμή μηδέν, ο αστεροειδής χτυπά την περιοχή Τσιξουλούμπ στη χερσόνησο Γιουκατάν και ανοίγει κρατήρα διαμέτρου 100 χιλιομέτρων.

Δυόμισι λεπτά αργότερα, το υλικό που εκτινάσσεται και σπρώχνει μακριά το νερό δημιουργεί ένα υδάτινο τοίχο που έφτασε για λίγο το ύψος των 4,5 χιλιομέτρων.
Δέκα λεπτά μετά την πρόσκρουση, και σε απόσταση 220 χιλιομέτρων από το σημείο μηδέν, κύμα ύψους 1,5 χιλιομέτρων αρχίζει να εξαπλώνεται ακτινωτά.
Περίπου 48 ώρες μετά το χτύπημα, τα κύματα έχουν φτάσει σε κάθε γωνιά του κόσμου και η θάλασσα στο σημείο της πρόσκρουσης παραμένει άκρως τρικυμιώδης.

Οι ερευνητές που υπογράφουν τη δημοσίευση σχεδιάζουν τώρα νέα μελέτη για να εκτιμήσουν πόσο βαθιά στην ξηρά έφτασαν τα γιγάντια κύματα. Το τσουνάμι ήταν πάντως το λιγότερο που είχαν να αντιμετωπίσει η ζωή στη Γη. Οι πυρκαγιές και η κλιματική αλλαγή που προκάλεσε η πρόσκρουση σκότωσαν όλους τους δεινόσαυρους εκτός από τους προγόνους των σημερινών πτηνών, μαζί με το 75% όλων των ζώων και φυτών του πλανήτη.

Παρακάτω βίντεο με την προσομοίωση:

Εταιρία που ερευνά τα τσουνάμι

Η σωστή μοντελοποίηση των κυμάτων τσουνάμι είναι απαραίτητη στην προσπάθεια να σωθούν ζωές όταν αντιμετωπίζουμε αυτούς τους κινδύνους. Από το 2004, πέντε μεγάλα τσουνάμι έχουν καταστρέψει τις ακτές σε όλο τον κόσμο, σκοτώνοντας περίπου 300.000 ανθρώπους. Ωστόσο, σχετικά λίγα είναι γνωστά για τα γιγάντια κύματα που δημιουργούνται από τις σεισμικές κινήσεις. Πώς βγαίνουν στη στεριά; Πώς επηρεάζουν την άμυνα των ακτών; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προστασίας των παράκτιων κοινοτήτων από αυτά;


Παιχνίδι εντοπισμού και αντιμετώπισης τσουνάμι (UNDRR)

Το UNDRR αντιπροσωπεύει το Γραφείο του ΟΗΕ για τη μείωση του κινδύνου καταστροφών και συγκεντρώνει πολλούς οργανισμούς, κυβερνήσεις, πανεπιστήμια, ιδρύματα και μέλη της κοινωνίας των πολιτών για έναν κοινό στόχο: εφαρμογή του πλαισίου Sendai για τη μείωση του κινδύνου καταστροφών, το παγκόσμιο σχέδιο για τη μείωση των απωλειών από καταστροφές έως το 2030. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.unisdr.org/

Το παιχνίδι μπορείς να το παίξει οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Το παιχνίδι δεν χρειάζεται να εγκατασταθεί ως αρχείο «exe» στον σκληρό σας δίσκο και δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε πρόσθετα προγράμματος περιήγησης.

Προσομοίωση σεισμού - συμβαίνει τώρα

Προσομοίωση καιρού



Προσομοίωση ηλιακού συστήματος

Προσομοίωσεις Φυσικής και Xημείας

* απαιτείται δημιουργία λογαριασμού με email ή google λογαριασμού
Προσομοίωση διαστήματος

Το WinStars 3 είναι ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα που θα λατρέψουν οι φίλοι του διαστήματος. Αφού το εγκαταστήσουμε μπορούμε να περιηγηθούμε στο διάστημα και να εξερευνήσουμε πάρα πολλά ουράνια σώματα, σε τρισδιάστατη προβολή!
Οι θέσεις των σωμάτων είναι ακριβείς, αφού όλα είναι τοποθετημένα στην θέση που είχαν μία χρονική στιγμή. Επιλέγοντας ένα ουράνιο σώμα, ή ένα σύμπλεγμα σωμάτων (π.χ. έναν αστερισμό), το WinStars θα μας εμφανίσει πληροφορίες για αυτό, αλλά και πρόσφατα σχετικά νέα. Για παράδειγμα, αν πρόσφατα δημοσιεύτηκε μία έρευνα σχετική με τον Κρόνο, το WinStars θα εμφανίσει τις σχετικές πληροφορίες, όταν επιλέξουμε τον πλανήτη.
Μάλιστα, σε ορισμένα ουράνια σώματα μπορούμε να εξερευνήσουμε και διαφορετικές περιοχές, με το πρόγραμμα να μας ενημερώνει για την ονομασία τους αλλά και τα χαρακτηριστικά τους. Πρόκειται για ένα λογισμικό που είναι κατάλληλο και για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αφού μπορεί να λειτουργήσει ως πλανητάριο ή ως άτλαντας του διαστήματος.

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ 24,4 ΜΒ (x64)
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ 24,4 ΜΒ (x32)
Προσομοίωση βαρύτητας

3D Gravity Simulator 
Το 3D Gravity Simulator μας επιτρέπει να προσομοιώσουμε το πώς λειτουργεί η βαρύτητα μεταξύ των πλανητών στον τρισδιάστατο κόσμο.
Το πρόγραμμα έχει γραφτεί σε Unity και είναι εξαιρετικό διδακτικό βοήθημα για όσους προσπαθούν να κατανοήσουν το πώς αλληλοεπιδρούν οι πλανήτες μεταξύ τους λόγω της βαρύτητας, ενώ στο χειρισμό είναι ιδιαίτερα απλό.
Αρχικά, στο ηλιακό σύστημα που θα δημιουργήσουμε δεν θα υπάρχουν πλανήτες, τους οποίους μπορούμε να προσθέσουμε σιγά σιγά, ελέγχοντας μέσω του προγράμματος την πυκνότητα, μάζα, μέγεθος και ταχύτητα που θα έχουν και ρυθμίζοντας όλες τις παραμέτρους που χρειάζεται ώστε να προσομοιώσουμε την βαρύτητα. Δυστυχώς το πρόγραμμα δεν περιέχει επιλογή για προσθήκη αστρικών σωμάτων, όπως για παράδειγμα ο ήλιος, και αναγκαστικά θα αρκεστούμε στην μελέτη των πλανητών για την κατανόηση της βαρύτητας.


Προσομοίωση διαστημικών νεφελωμάτων

Προσομοίωση πλανητών

Αυτό το εργαλείο είναι μια διαδικαστική γεννήτρια που έφτιαξα για να προσομοιώσω τον σχηματισμό ενός ηλιακού συστήματος και τη γέννηση εξωγήινων φατριών μέσα σε αυτό. Όλα σε αυτό δημιουργούνται διαδικαστικά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο: από το έναστρο φόντο μέχρι τους ίδιους τους πλανήτες!

Προσομοίωση δορυφόρων

To PreviSat είναι ένα δωρεάν λογισμικό για την παρατήρηση δορυφόρων σε πραγματικό χρόνο. Είναι εύκολο στη χρήση του και αρκετά ενδιαφέρον.

Παρουσιάζει τις θέσεις των δορυφόρων αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο ή με χειροκίνητη λειτουργία. Το PreviSat είναι σε θέση να κάνει ακόμα και προβλέψεις των περασμάτων τους και άλλους χρήσιμους υπολογισμούς. Το λογισμικό εκτός από Windows διατίθεται για Linux και Mac λειτουργικά συστήματα.


Προσoμοίωση μαχών: Ultimate Epic Battle Simulator

Προσoμοίωση windows 95

Προσoμοίωση dos

Το dos-like είναι μια βιβλιοθήκη/πλαίσιο προγραμματισμού, σαν μια μικροσκοπική μηχανή παιχνιδιών, για τη συγγραφή παιχνιδιών και προγραμμάτων με παρόμοια αίσθηση με τις παραγωγές MS-DOS από τις αρχές της δεκαετίας του '90. Αντί όμως να γράφει κώδικα που θα τρέχει σε μια πραγματική μηχανή DOS, το dos-like έχει να κάνει με τη δημιουργία προγραμμάτων που τρέχουν σε σύγχρονες πλατφόρμες όπως Windows, Mac και Linux, αλλά που επιχειρεί να αναδημιουργήσει την εμφάνιση, την αίσθηση και τον ήχο των παλαιών προγραμμάτων DOS.

Έκλειψη ηλίου και σελήνης

Το φως διαδίδεται ευθύγραμμα και δημιουργεί σκιές πίσω από αντικείμενα που έχουν μεγάλες διαστάσεις. Για να είναι ορατό ένα αντικείμενο πρέπει να στέλνει φως στα μάτια μας. Το φως αυτό μπορεί να προέρχεται από ίδιο το αντικείμενο όπως μια λάμπα ή να προέρχεται από ανάκλαση καθώς φωτίζεται από κάποιο άλλο αντικείμενο.

Για την λειτουργία της προσομοίωσης μπορείτε να σύρετε την φωτεινή πηγή, τον παρατηρούμενο αντικείμενο και τον παρατηρητή. Αν το αντικείμενο είναι ορατό τότε σχεδιάζεται μια οπτική ακτίνα από το αντικείμενο προς τον παρατηρητή.

Προσομοίωση κύκλου σελήνης

Προσομοίωση τροχιών πλανητών

Προσομοίωση εξέλιξης ειδών

Προσομοίωση ταχύτητας

Προσομοίωση κούνιας (φυσικά)

Προσομοιώσεις hacker

Προσομοιώσεις φαινομένων

Προσομοιώσεις φυσικής phet.colorado

Προσομοιώσεις σχεδιασμένες στο phet για το μάθημα των Φυσικών. 
* διαρκεί λίγη ώρα για να φορτώσει όλες τις προσομοιώσεις













Προσομοιώσεις για τα Μαθηματικά phet.colorado

Προσομοιώσεις σχεδιασμένες στο phet για το μάθημα των Μαθηματικών. 
* διαρκεί λίγη ώρα για να φορτώσει όλες τις προσομοιώσεις