exomoiotesgames

Εξομοιωτές παιχνιδιών (game consoles emulators)
  • Ένας εξομοιωτής είναι ένα λογισμικό που μιμείται το υλικό μιας παλιάς κονσόλας παιχνιδιών, δίνοντας στον υπολογιστή σας έναν τρόπο να ανοίξετε και να εκτελέσετε αυτά τα κλασικά παιχνίδια.
  • Ένα ROM είναι ένα αντιγραμμένο παιχνίδι της πραγματικής κασέτας ή του δίσκου της παιχνιδοκονσόλας.
Περισσότερες λεπτομέρειες κάνε κλικ στο σύνδεσμο της Wikipedia:
Ιστορία των παιχνιδομηχανών (game consoles)

Ιστορία των game emulators για PC

Τα emulators παιχνιδιών για PC έχουν μια μακρά ιστορία που ξεκινά από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Αρχικά, οι πρώτοι emulators δημιουργήθηκαν για να επιτρέψουν στους χρήστες να παίξουν παιχνίδια από παλαιότερες κονσόλες όπως το NES, το SNES και το Sega Genesis στον υπολογιστή τους.

Με την πάροδο του χρόνου, οι emulators εξελίχθηκαν και έγιναν πιο προηγμένοι, υποστηρίζοντας περισσότερες κονσόλες και παιχνίδια. Ορισμένοι από τους δημοφιλέστερους emulators για PC περιλαμβάνουν το RetroArch, το Dolphin (για το Nintendo GameCube και το Wii), το PCSX2 (για το PlayStation 2) και το Citra (για το Nintendo 3DS).

Οι emulators έχουν γίνει αγαπητοί στην gaming κοινότητα για τη δυνατότητα παιχνιδιών από παλαιότερες κονσόλες σε υψηλή ανάλυση και με βελτιωμένη απόδοση. Επιπλέον, έχουν βοηθήσει στη διατήρηση και διάσωση της gaming κληρονομιάς, επιτρέποντας στους παίκτες να απολαύσουν κλασικά παιχνίδια που διαμορφώνουν την ιστορία του gaming.

Σύνδεσμοι

Εδώ θα βρεις πληροφορίες για όλους τους emulators που υπάρχουν και τους τρόπους εγκατάστασης, εύρεσης παιχνιδιών (roms) κα. 

Παιχνίδια στην εκπαιδευτική διαδικασία

Τα παιχνίδια χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης, π.χ., χρησιμοποιώντας περιπέτειες κειμένου για να βοηθήσουν στη διδασκαλία της αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας

Μια πρόσφατη μελέτη περιελάμβανε τη χρήση στοιχείων έξι παιχνιδιών σε σχολικές εγκαταστάσεις. Για παράδειγμα, ένα παιχνίδι προσομοίωσης μάνατζερ ποδοσφαίρου χρησιμοποιήθηκε ως εξής:

"Το Championship Manager χρησιμοποιήθηκε με μαθητές 7 και 8 ετών. Οι μαθησιακοί στόχοι περιελάμβαναν την ανάκριση βάσεων δεδομένων και την επεξεργασία δεδομένων. Ο δάσκαλος δημιούργησε ένα σενάριο στο οποίο ένας διευθυντής ομάδας (ο δάσκαλος) χρειαζόταν τους ανιχνευτές (τους μαθητές) για να βρει τους κατάλληλους παίκτες σε μια σειρά κριτηρίων. Χρησιμοποιώντας τη βάση δεδομένων των παικτών στο παιχνίδι, οι μαθητές βρήκαν τους παίκτες χρησιμοποιώντας μια ποικιλία επιλογών φιλτραρίσματος."

Τα πειράματα με τη δομημένη χρήση των περισσότερων από αυτά τα παιχνίδια παρουσίασαν μια ποικιλία θετικών πλεονεκτημάτων:

"Οι δάσκαλοι στη μελέτη διαπίστωσαν ότι η χρήση των παιχνιδιών θα μπορούσε να παρέχει κίνητρα, να αναπτύξει δεξιότητες και να ενθαρρύνει τη συνεργασία. Η κινητήρια δύναμη των παιχνιδιών και η ικανότητά τους να ενθαρρύνουν τη συνεργασία φάνηκαν να υποστηρίζουν το έργο των σχολείων για την ανάπτυξη ανεξάρτητων αλλά κοινωνικών ατόμων."